J.S. Mach Ⅱ 新着記事

2006/12/08

NanoFibre Ver 1.3


CoverFlow と同じ作者さんのもので,気になるな,と思っているうちに,mutaさんがレビューしておられたので,私も使ってみました。

Sure, iTunes can generate a nano-sized playlist for you, but if you happen to want to listen to full albums then you’re stuck with manually populating the list. This utterly sucks, and is completely counter to the way the iPod should work.
So, I ended up creating a little app that can generate random album-based playlists.
というわけで,シャッフルでも良し,フルアルバムを通して聞くもよしという,両刀遣いのプレイリストを自動でこさえてくれるというところがミソです。なかなか気が利いてるじゃないですか。
ちなみに
I don’t need an uninstaller for the launch agent, so there isn’t one.
ということで deamon のアンインストーラーはありません。Read me に曰く,
Don't come crying to me if it rapes your Mac.
と。私は rape されませんでしたけれど。

blog comments powered by Disqus